מכתב תודה

 

16.1.2011

             לכבוד: מושיקו גיאת,

            חברת ריינבו השקעות נדל"ן

 

הנדון: תודה ענקית שבניתם לנו בית נפלא ועל חווית הרכישה

קניית בית היא ארוע מלחיץ מאוד בכל קנה מידה, חשוב להיות בטוחים מה קונים וממי, למזלנו כי רב, זכינו לבצע את רכישת ביתנו ממר מושיקו גיאת, נציג חברת ריינבו השקעות.

בחיפושינו אחר בית לרכישה, עברנו בין אינספור מוקדי מכירות ובאמת כך הרגשנו, אתרים שבהם עושים ביזנס, פורשים תמונה נוקבים במחיר ומבהירים בצורה זו או אחרת שזה המחיר, לא טוב ... הינה הדלת. שום יחס שמעבר למחיר! זו הרגשה קרה ומנוכרת, שרק מוסיפה על תחושת המועקה מול התחייבות כה ארוכה...

אבל אז, באמת כאנטיתזה, נפגשנו עם מושיקו, עוד מהשיחות הטלפוניות היתה תחושה שזו לא עוד חברת בנייה אלא משפחה, היחס הוא אישי ואיכפתי. היה דיאלוג, היתה סימפטיה ואמפטיה שסללה את הדרך לרכישה בטוחה עם אמינות מלאה. אין זה פשוט להתחייב למחירים הנקובים בשוק, אך כאשר האדם העומד מולך מבין זאת!  מנסה לסייע בעדך, מסביר את כלל האפשרויות ומציע הטבות, פתאום הקנייה הופכת אפשרית וברת השגה, כי כך הייתה כבר מההתחלה, אתה פשוט נלחצת...

לארכיטקטים שבחברתכם מגיעות מחמאות, הבנייה שמה לה כמטרה- נוחות וגם יופי יחד, מבנה שיוכל לשמש את המשפחה הגדלה גם בשנים הבאות עם התרחבותה. סטנדרט בנייה גבוה, עיצוב פנים מפנק: חדרים גדולים (לא ע"פ הסטנדרט הקופסתי שראינו בכל כך הרבה בפרויקטים אחרים), סלון ומטבח גדולים, חלונות רחבים וגדולים שמאירים את הבית. הבית מעוצב לתפארת מבפנים ומבחוץ ובולט באיכויותיו לכל המתבונן.

לאורך כל תהליך הרכישה, מושיקו היה נגיש טלפונית לתת מענה, הוא לא נבלע בתוך המערכת ההיררכית שבניהול חברה, הוא היה האדם שאיתו דיברנו כל הדרך, לא עם המזכירה ולא עם נציג שלישי- זו הקלה ענקית לכל רוכש דירה, לווי צמוד ללא מקור לאי הבנות מיותרות!

לסיכום, בית הוא מושג שחובה בתוכו המון- חום, אהבה, בטחון וחוויות של גידול ילדים וצבירת זיכרונות לשנים. כל זה חייב להתחיל ברגל ימין עוד מרגע הרכישה! חברת ריינבו אכן מייצגת משפחה, תודה לך מושיקו על הכל, על החיוך, ההבנה, התמיכה ולעל איכויות הבנייה הנדירות, מאחלים לך כל טוב בפן האישי והעיסקי.

המשיכו בפועלכם המבורך ועם החזון- בנייה ומכירה מכל הלב לאנשים שמגיע להם.

נמליץ עליכם בכל פה לרוכשים עתידיים, כי אתם באמת נדירים.

מאחלים לכם המשך הצלחה,

 

מנשה ורינה רמרזקר

פרוייקט סברדלוב 8

גדרה.

 

 


הוספת תגובה